Van webshop naar omnichannel

Op HaarlemseWinkels.nl verkopen lokale retailers samen producten

Initiatiefnemer Simone Lunstroo van HaarlemseWinkels.nl heeft een platform ontwikkeld voor Haarlemse winkeliers om gezamenlijk producten online te verkopen. Het initiatief is tijdens de coronalockdown ontstaan, maar nu wil ze het platform verder ontwikkelen. Studenten van de Universiteit van Amsterdam helpen haar om HaarlemseWinkels.nl van webshop door te ontwikkelen naar een volledige omnichannel oplossing. “Ik hoop dat ik weer nieuwe dingen leer en dat wij dat ook weer kunnen toepassen.”

Over MKD Digital Workspace

MKB Digital Workspace is een initiatief van ACE Incubator, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, provincie Noord-Holland, Gemeente Amsterdam, Rabobank en bol.com. De komende drie jaar wil MKB Digital Workspace tenminste 750 ondernemers helpen met het digitaliseren van hun onderneming en slimmer omgaan met data. MKB Digital Workspace zal ongeveer 2.000 studenten koppelen met ondernemers in deze periode.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Van lokaal naar landelijk groeien

Volgende
Volgende

Kiezen van marketingkanalen