Kiezen van marketingkanalen

Welke online marketingkanalen gebruikt webshop Broer & Zus Kinderkleding?

Roos Vos heeft 20 jaar een fysieke winkel gehad en ook een online winkel in kinderkleding. Ze verkocht daar bekende merken, maar had ook een eigen merk ontwikkeld. Als lokale ondernemer is ze altijd aan het pionieren met online verkoopkanalen: “Ik was een van de eerste onlinewinkels in 2001. Bij Google helemaal bovenaan en ik heb nog een subsidie gehad van de KvK. Die vonden het wel een leuk idee om online iets te gaan verkopen.” Ze weet als geen ander dat het online speelveld complexer is geworden: “Er is gigantisch veel concurrentie. Voor kinderkleding is het inmiddels heel moeilijk om daar een beetje hoog in te scoren.” Roos zoekt bij de studenten vooral naar inspiratie en frisse nieuwe ideeën om online weer net zo uit te blinken als in de winkelstraat.

Over MKD Digital Workspace

MKB Digital Workspace is een initiatief van ACE Incubator, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, provincie Noord-Holland, Gemeente Amsterdam, Rabobank en bol.com. De komende drie jaar wil MKB Digital Workspace tenminste 750 ondernemers helpen met het digitaliseren van hun onderneming en slimmer omgaan met data. MKB Digital Workspace zal ongeveer 2.000 studenten koppelen met ondernemers in deze periode.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Van webshop naar omnichannel

Volgende
Volgende

Slimmer actief op social media