Online marketing voor Zwartjes van 1883

Social media voor klassieke schoenwinkel

Anton Berden van Amsterdamse schoenwinkel Zwartjes van 1883 werkt samen met studenten Esmée en Nadine commerciële economie van de Hogeschool van Amsterdam. De ondernemer en studenten gaan een social media campagne opzetten voor het bedrijf. “De brug slaan tussen ons bedrijf en het onderwijs vinden we heel belangrijk, maar er zijn uiteindelijk ook een paar strakke doelen. Want we willen namelijk ook verkopen,” vertelt Anton. De studenten vertellen dat het bedrijf nog weinig doet met social media, maar zij wel. “Er zijn nog heel veel kansen en dat is wel heel erg leuk. “ Bekijk de video voor meer over de volledige case.



Over MKD Digital Workspace

MKB Digital Workspace is een initiatief van ACE Incubator, Rabobank, Gemeente Amsterdam, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat en provincie Noord-Holland. De komende drie jaar wil MKB Digital Workspace tenminste 750 ondernemers helpen met het digitaliseren van hun onderneming en slimmer omgaan met data. MKB Digital Workspace zal ongeveer 2.000 studenten koppelen met ondernemers in deze periode. Meer informatie over het initiatief of over deelname is te vinden via de mkbdigitalworkspace.nl.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Interne communicatie bij een snelgroeiend bedrijf

Volgende
Volgende

Nieuwe website voor Vital Orange