Terug naar alle evenementen

B2B Influencer Marketing: It's about Thought Leadership

Datum 12 juli 2022

Tijdstip 15:00 - 17.00 uur
Locatie Cupola XS, 3e verdieping

Wie dacht dat influencer marketing alleen werkt voor B2C merken heeft het mis. Merken als Deloitte, Knab & KPMG zetten in op zakelijke influencers voor Brand Awareness, Sales en Employer Branding. Carlo Hagenaar, strateeg bij Endeavour, neemt je in een inspirerende presentatie mee hoe de inzet van zakelijke influencers B2B marketing een enorme boost geeft. Hierbij wordt geput uit meer dan 10 jaar ervaring binnen deze snelgroeiende branche. De award-winning influencer marketing specialisten van Endeavour werken onder andere voor Danone, KPMG, Dopper, Unicef en Deloitte.


De sessie wordt afgesloten met een borrel.

Vorige
Vorige
4 juli

Hoe zet je social media in voor je bedrijf?

Volgende
Volgende
5 september

Microsoft Power BI (het “nieuwe Excel”): haal eenvoudiger inzichten uit je data!