Meer verkopen via eigen webshop en platform

Groeien met webshop en bol.com

Onderneemster Norien Jansen had jarenlang een grote speelgoedwinkel in Amsterdam Buitenveldert. Na de verkoop is, heeft ze een webshop gestart met het speelgoedmerk dat haar opvolger niet wilde opnemen in het assortiment. Met de overgebleven voorraad startte ze papo-webshop.nl en verkoopt ze via Bol.com. Ze deed nog niet heel veel met online marketing, omdat haar webshop al goed online vindbaar was.“Ik stond bovenaan, maar er staat nu iemand anders”, aldus Norien vastberaden om met de tips en tools van de studenten die eerste plek weer te heroveren op haar concurrent.

Over MKD Digital Workspace

MKB Digital Workspace is een initiatief van ACE Incubator, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat, provincie Noord-Holland, Gemeente Amsterdam, Rabobank en bol.com. De komende drie jaar wil MKB Digital Workspace tenminste 750 ondernemers helpen met het digitaliseren van hun onderneming en slimmer omgaan met data. MKB Digital Workspace zal ongeveer 2.000 studenten koppelen met ondernemers in deze periode.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Slimmer actief op social media

Volgende
Volgende

Meer bezoek op productpagina’s